Wspólnota Mieszkaniowa Twój Parzniew – Miasto Ogród
  • Aktualności
  • Kalendarz
  • Kontakt
15 lipca 2021
Aktualności

Realizacje głównych zamierzeń w maju i czerwcu

Realizacje głównych zamierzeń w maju i czerwcu
15 lipca 2021
Aktualności

MAJ:

  1. Kontrola stanu ogrodów i żywopłotów – ogląd terenu, e-mailing indywidualny do Właścicieli lokali ze wskazaniem problemów i nieprawidłowości do  usunięcia, kontakty telefoniczne.
  2. Szkody Nr 03 i 04 – dotyczące  szlabanów – zgłoszenie do ubezpieczyciela w celu likwidacji, kompletowanie dokumentów, oświadczeń, kosztów itp.
  3. Sprawdzenie pionów kanalizacyjnych w bloku 39 na wniosek mieszkańca – sprawdzenie dokumentacji kanalizacji i zasilenia wody oraz wentylacji, wykonanie skanu i przesłanie na e-mail.
  4. Montaż dodatkowej anteny na wjeździe od  ul. Młodości oraz regulacja zasięgu.
  5. Ustalenia i monitorowanie prac związanych z modernizacją kamer CCTV, wyjaśnianie problemów.
  6. Malowanie oznaczenia na budynku Nr 103 – przygotowania i realizacja, korespondencja i rozmowy z mieszkańcami.
  7. Remont placu zabaw – nadzór prac,
  8. Nadzór prac na terenach zielonych- ustalenia, info na www ( położenie agrowłókniny, ekobordów oraz ułożenie kamieni, nasadzenia, przesadzenia itd.)
  9. Stałe kontakty z urzędem gminy w sprawie wywozu gabarytów i odpadów zielonych – niemal codzienne powtórzenia zamówień na wymianę kontenerów w ramach opłaty za GOK, kontrola wywozu odpadów.
  10. Akcja informacyjna dot. wjazdu gości na osiedle, pracy ochrony i poprawnego korzystania z szlabanów.
  11. Montaż i uruchomienie bramy przesuwnej – nadzór prac, bieżące uzgodnienia.
  12. Bieżąca współpraca z firmą konserwującą, monitorowanie kwestii zapychania się kanalizacji – udrażnianie kanalizacji w bud.51, bud.57.
  13. Naklejki na motocykle – zamówienie, programowanie, dystrybucja.
  14. Dodatkowe karty parkingowe – zamówienie, informacje, programowanie, dystrybucja,
  15. Miejsca parkingowe dla motocykli – opracowanie graficzne szablonu, zamówienie, zakup farby drogowej, malowanie oznaczeń zgodnie z Uchwałą.
  16. Przygotowanie i wysłanie pisma do BPWiK w sprawie braku reakcji spółki na wnoszony przez Wspólnotę brak rozliczenia przesyłu brudnej wody oraz brak rozliczenia wody bezpowrotnie zużytej na polewaczkach za II półrocze 2020r.
  17. Sporządzenie szczegółowego rejestru zużycia energii elektrycznej w części wspólnej – spis zużycia energii z 40 liczników w okresie 12 miesięcy – do analizy zużycia i porównania wyników przed i po wymianie oświetlenia zewnętrznego na LED.
  18. Wydawanie zaświadczeń dotychczasowym Właścicielom do sprzedaży lokali i rejestracja nowych Właścicieli lokali w systemie.
  19. Rozpoczęcie wdrażania nowego systemu księgowego Mieszczanin.
  20. Przeprowadzenie ofertowania na przeglądy ogólnobudowlane, kominiarskie – wybranie firm do realizacji
  21. Ustalenie, opracowanie i przygotowanie zlecenia na prace remontowe dachów i elementów elewacji – firma -K. Radzymiński.
  22. Przeprowadzenie akcji wymiany liczników polewaczek ogródkowych – oferta, informacja do mieszkańców, zbieranie zgłoszeń.
  23. Zakup sondy do głównej przepompowni kanalizacji bytowej, kontakt z firmą w celu naprawy poprzednich sond.
  24. Bieżąca korespondencja i kontakty z mieszkańcami –przygotowanie korespondencji w sprawie reklamacji zużycia wody.
  25. Wyjaśnienia dla mieszkańca  w sprawie wysokości zaliczki z analizą zużycia wody i wynikowo kosztów śmieci.
  26. Przygotowanie odpowiedzi na pismo Właścicieli lokalu  w sprawie przecieków z dachu z jednoczesną  organizacją wykonania prac zaplanowanych przez inspektora budowlanego z dekarzem.
  27. Bieżąca windykacja należności od Właścicieli lokali.
  28. Przygotowanie i wysłanie zgłoszenia do PINB w sprawie nielegalnego montażu namiotu, PINB ustalił termin oględzin na  dzień 1.07.2021.
  29. Spotkanie i ustalenia warunków w sprawie przygotowania oferty na panele fotowoltaiczne na budynkach, przesłanie oferty z wyliczeniami kosztów i rentowności inwestycji do Zarządu.
  30. Spotkania z firmami remontowymi w sprawie remontu klatek.
  31. Informacje mailingowe w sprawie głosowania uchwał, bieżąca rejestracja otrzymywanych kart z głosami.

CZERWIEC:

  1. Usunięcie nadwyżki odpadów zielonych – dwa kontenery 11m³. W związku prowadzonymi wiosennymi porządkami i regulacją roślinności na osiedlu, otrzymaliśmy nadwyżkę odpadów zielonych, których wywozu zakontraktowane kontenery z gminy nie były w stanie pokryć i byliśmy zmuszeni skorzystać z usług firmy zewnętrznej. Stała kontrola wywozu kontenerów na odpady zielone  i gabaryty.
  2. Naprawa sond do przepompowni – 3  sondy zostały oddane do kalibracji.
  3. Kontrola parkowania motocykli.
  4. Problem z dziećmi grającymi w piłkę nożną na osiedlu – niszczenie zieleni i płotków w ogródkach  szukanie sprawczy szkody ogrodzenia przy bud. Nr 69.
  5. SKD – propozycja rozwiązania problemu mieszkańców, którzy mają problem z dostaniem się na teren osiedla, spowodowane specyfiką (ekranowanie sygnału) posiadanych aut.
  6. Koordynacja wydawania duplikatów kart parkingowych.
  7. Koordynacja wymiany liczników polewaczek.
  8. Przegląd kominiarski, akcja informacyjna na maile i w budynkach.
  9. Osobiste zbieranie głosów, wydawanie kart do głosowania i rejestracja nowych głosów przez ADM
  10. Zakup plandeki do piaskownicy. Potrzeba zasłonięcia piasku przed załatwiającymi się w nim zwierzętami.
  11. Uaktualnianie informacji na stronie www.
  12. Próby kontaktu z BPWiK, liczne telefony i rozmowy z kancelarią w celu umówienia spotkania z prezesem. Na chwilę obecną nieskuteczne. BPWiK ignoruje nasze prośby o ustalenie daty spotkania oraz odpowiedzi na nurtujące Wspólnotę pytania i problemy.
  13. Niskie ciśnienie wody, informacja dla mieszkańców i kontakt z BPWiK w tej sprawie. Powodem było wzmożone użytkowanie wody w związku z pierwszymi dniami utrzymujących się wysokich temperatur.
  14. Weryfikacja i wymiana nie działających żarówek na  latarniach.
  15. Zatkany pion kanalizacyjny w bud.nr 39, akcja informacyjna dla mieszkańców budynku. Interwencja w związku z przedłużającym się czasem usunięcia awarii spowodowane problemem z otrzymaniem zgody mieszkańca na udrożnienie pionu z jego mieszkania.
  16. Awaria klimatyzatora, wymiana dysku. Doszło do zapchania się przewodu odprowadzającego skropliny wody, w wyniku czego została zalana szafa z rejestratorami obrazu z monitoringu co w konsekwencji spowodowało  zniszczenie jednego z dysków twardych.
  17. Podłączenie UPS pod rejestratory SKD.
  18. Kontynuacja  kontroli stanu ogrodów i żywopłotów – ogląd terenu.
  19. Nadzór postępów prac na terenach zielonych (położenie agrowłókniny, ekobordów oraz ułożenie kamieni, itd.)
  20.  Bieżąca współpraca z firmą konserwującą. Odpowiedź na zgłaszane usterki dotyczące min. przepalonych lamp w budynkach i na ulicach, nie działających domofonów, dozowników płynu do dezynfekcji.
  21. Odspojony w paru miejscach tynk na korytarzu bud. 77. Powiadomiony inżynier budowlany stwierdził drobną nieszczelność w przewodzie CO.
  22.  Dalsze wdrażanie systemu księgowego Mieszczanin.
  23.  Ustalenie, opracowanie i przygotowanie zlecenia na prace remontowe dachów i elementów elewacji –z firmą K. Radzymiński.
  24.  Dostarczenie planów instalacji wodnej i elektrycznej dla lokatora w  budynku 35.
  25.  Bieżąca korespondencja i kontakty z mieszkańcami.
  26.  Półroczne odczyty indywidualnych liczników do rozliczenia mediów.
Poprzedni artykułPrzegląd kominiarskiNastępny artykuł Boisko gotowe!

Kategorie

  • Aktualności (135)

Archiwa

  • grudzień 2023 (2)
  • listopad 2023 (4)
  • sierpień 2023 (1)
  • lipiec 2023 (2)
  • czerwiec 2023 (1)
  • maj 2023 (1)
  • kwiecień 2023 (4)
  • marzec 2023 (3)
  • grudzień 2022 (6)
  • listopad 2022 (1)
  • październik 2022 (3)
  • wrzesień 2022 (5)
  • sierpień 2022 (4)
  • lipiec 2022 (5)
  • czerwiec 2022 (4)
  • maj 2022 (6)
  • kwiecień 2022 (2)
  • marzec 2022 (1)
  • luty 2022 (1)
  • styczeń 2022 (2)
  • grudzień 2021 (6)
  • listopad 2021 (2)
  • październik 2021 (5)
  • wrzesień 2021 (7)
  • sierpień 2021 (3)
  • lipiec 2021 (8)
  • czerwiec 2021 (2)
  • maj 2021 (8)
  • kwiecień 2021 (6)
  • marzec 2021 (14)
  • luty 2021 (11)
  • styczeń 2021 (3)
  • grudzień 2020 (2)

Ostatnie wpisy

  • 5 letni przegląd instalacji elektrycznych
  • Przegląd wentylacji lokalowych
  • Przegląd wyposażenia ppoż budynków wspólnoty
  • Ważny komunikat Zarządu wspólnoty
  • Biuletyn informacyjny

Ostatnie wpisy

  • 5 letni przegląd instalacji elektrycznych
  • Przegląd wentylacji lokalowych
  • Przegląd wyposażenia ppoż budynków wspólnoty
  • Ważny komunikat Zarządu wspólnoty
  • Biuletyn informacyjny

Dane wspólnoty

ul. Działkowa 55
05-808 Parzniew

NIP: 5342425900
REGON: 141855838

Wspólnota Mieszkaniowa Twój Parzniew - Miasto Ogród
Zdjęcie osiedla wykorzystane na stronie autorstwa Dron Polska - Fotografia