- Kolektory CW – Zamówienie na wymianę dwóch rozdzielaczy ciepła dla ciepłej wody użytkowej w węzłach ciepłowniczych bud. 61 i 83. Kontakt z wykonawcą – firma KRAMAR Mirosław Gajkowski, spotkanie na pomiary i wycena zlecenia. Planowana finalizacja w październiku.
- Wdrożenie nowego programu rozliczeniowego „Mieszczanin”. Akcja informacyjna. Obsługa mieszkańców w sprawach dostępu, uzupełnienie e-kartoteki o dokumenty wspólnoty.
- Akcja informacyjna w związku z podjęciem uchwały zarządu dt. podwyżki zaliczek na ciepłą wodę i centralne ogrzewanie, dystrybucja nowych zaliczek Właścicielom lokali.
- Realizacja wizyt inż. budowlanego p. Krysztofika i dekarza p. Radzymińskiego. Realizacja zgłoszeń mieszkańców. Bud. 95/12, 93/4, 51/2, 81/3, 75, 61, 109
- Szkoda na szlabanie przy ochronie. Wniosek o odszkodowanie i wycena naprawy.
- Bieżąca współpraca z Konserwatorem, usuwanie usterek na osiedlu oraz bieżące reagowanie na zgłoszenia Właścicieli lokali.
- Przegląd ppoż. – Ustalenie zakresu i związanych z tym kosztami. Wybór realizatora i osobiste omówienie szczegółów.
- Sprawdzenie lokalowych możliwości organizacji zebrania mieszkańców.
- Zlecenie i przygotowanie przez Adwokat opinii prawnej w sprawie możliwości organizacji rocznego zebrania wspólnoty mieszkaniowej, analiza przez Zarząd tej sprawy i przygotowanie pisma przewodniego w powyższej sprawie.
- Zamawianie i koordynacja wymiany kontenerów na bio i gabaryty wg. potrzeb.
- Akcja informacyjna dt. planowanego wezwania właścicieli do wyczyszczenia miejsc postojowych. Przegląd wszystkich miejsc postojowych, spis i rejestracja miejsc poplamionych, wezwanie właścicieli do ich wyczyszczenia, przekazanie propozycji wykonania odpłatnego przez firmę sprzątającą.
- Duplikaty kart postojowych – realizacja zgłoszeń i komunikacja z ochroną.
- Czyszczenie separatorów, czyszczenie z osadu dennego głównej studni kanalizacji sanitarnej – zlecenie realizacji.
- Wytyczenie obszaru możliwych odwiertów na odwodnienie wraz z opinią inż. bud. p. Krysztofika w bud. 51
- Spotkanie Zarządu, Administracji i przedstawiciela Wspólnoty Mieszkaniowej TPMO- II i analiza kwestii możliwości odprowadzenia lub własnego zagospodarowania wód deszczowych z terenu naszego osiedla.
- Kontynuacja zbierania głosów za uchwałami.
- Przeprowadzenie czynności windykacyjnych należności od Właścicieli lokali, wysyłka wezwań e-mailem i pocztą-polską w wersji papierowej, wrzut wezwań do skrzynek pocztowych,
- Bieżąca obsługa mieszkańców w sprawach rozrachunków ze wspólnotą, dostępu do dokumentów wspólnoty, wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu i inne.
Działania Administracji we Wrześniu