- Pismo ws. wycinki drzew: sosna 55/3 i akacja na „rondzie” – Dalsze procedowanie tematu.
- Bieżąca współpraca z firmą konserwującą instalacje, zgłoszenie zastrzeżeń do pracy konserwatora z wnioskiem o poprawę – brak realizacji zgłoszonych zadań, brak usuwania usterek, znaczne opóźnienia w reakcji na zgłoszenia.
- Zmiana sposobu komunikacji z pracownikami konserwacji – wprowadzenie aplikacji Trello, mającej usprawnić synchronizację działań.
- Regularne obchody osiedla po zmroku w celu weryfikacji stanu oświetlenia w budynkach i na ulicach. Zgłaszanie niedziałającego oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego.
- Zlecenie wymiany sterowników w głównej przepompowni kanalizacji sanitarnej wg przedstawionej oferty.
- Przegląd roczny systemu wjazdowego SKD i szlabanów.
- Przygotowanie świątecznego oświetlenia – inwentaryzacja zeszłorocznych lampek i dowieszenie nowych na III etapie.
- Domówienie soli drogowej.
- Kontrola dachu w bud. 93 nad lokalem 12 po zgłoszeniu Właściciela lokalu,
- Zdjęcie luźnych fragmentów farby i cienkiego tynku z sufitu na klatce, na ostatniej kondygnacji bud. 67.
- Dalsza wymiana naklejek numerycznych na skrzynki pocztowe.
- Duplikaty kart postojowych – realizacja zgłoszeń i komunikacja z ochroną.
- Paczkomat Allegro – Rozmowy z reprezentantem firmy i doprowadzenie do spotkanie z Zarządem Wspólnoty. – Koordynacja implementacji uzgodnień i instalacji paczkomatu.
- Akcja informacyjna o zakazie odpalania fajerwerków na osiedlu.
- Prowadzenie korespondencji i informowanie mieszkańców w bieżących sprawach wspólnoty.
- Dystrybucja do Właścicieli nowych zaliczek od 01.12.2021 i bieżących kartotek księgowych rozrachunków ze Wspólnotą, po podjęciu uchwał wspólnoty.
- Bieżąca obsługa mieszkańców w sprawach księgowych, rozrachunków ze wspólnotą, dostępu do dokumentów wspólnoty, wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu i inne.
- Windykacja należności wobec wspólnoty. Dystrybucja wezwań do zapłaty, informacje o odcięciu CWu do lokali.
Działania administracji w grudniu