- Bieżąca współpraca z Konserwatorem, usuwanie usterek na osiedlu oraz bieżące reagowanie na zgłoszenia Właścicieli lokali.
- Regularne obchody osiedla po zmroku w celu weryfikacji stanu oświetlenia w budynkach i na ulicach.
- Wprowadzenie nowego pracownika konserwacji na osiedle.
- Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń usterek, dokonywanie oględzin ze sporządzeniem protokołów przez inż. budowlanego i przygotowywanie wycen napraw przez dekarza: 85/11- do sprawdzenia stan techniczny balkonu, 97/9 , 97/12 – do ustalenia terminu wizji lokalnych w poszukiwaniu źródła przecieku na klatce schodowej, 83/3 – problem z wentylacją, 91/12 – występuje przeciek z dachu i woda spływa po podbitce na elewację, 83/9 Przy obecnie panujących warunkach pogodowych brak możliwości zweryfikowania usterki, 103/11 – zagrzybienie przy suficie w pokoju dziecięcym, 53/11 – do wykonania wizja lokalna.
- Ustalenie działań względem nagromadzonych opon. Kontakt z Gminą i PSZOK.
- Duplikaty kart postojowych – realizacja zgłoszeń i komunikacja z ochroną.
- Zamawianie i koordynacja wymiany kontenerów na bio i gabaryty wg. potrzeb. Wywóz choinek.
- Przygotowywanie sprawozdania rocznego.
- Przygotowania do zdania funkcji Administracji we Wspólnocie.
- Bieżąca obsługa mieszkańców w sprawach rozrachunków ze wspólnotą, dostępu do dokumentów wspólnoty, wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu i inne.
- Windykacja należności wobec wspólnoty. Dystrybucja wezwań do zapłaty, informacje o odcięciu CWu do lokali.
- Spis liczników i ciepłomierzy do półrocznego rozliczenia mediów.
- Koordynacja i zbiór odczytów z liczników na polewaczek.
- Bieżąca obsługa mieszkańców : wystawianie zaświadczeń, wyjaśnianie rozrachunków, odpowiedzi na pisma.
Działania administracji w styczniu