Wspólnota Mieszkaniowa Twój Parzniew – Miasto Ogród
  • Aktualności
  • Kalendarz
  • Kontakt
5 sierpnia 2021
Aktualności

Działania Administracji w Lipcu

Działania Administracji w Lipcu
5 sierpnia 2021
Aktualności
  1. Stała kontrola wywozu kontenerów na odpady zielone i gabaryty.
  2. Zamówienie nowych kontenerów do altan śmietnikowych na odpadki kuchenne + akcja informacyjna www.
  3. Akcja informacyjna dotycząca przerwy w dostawie ciepłej wody na osiedle planowane na 15.08.2021
  4. Akcja informacyjna (mailing) dotycząca zapychającej się kanalizacji, uświadamiająca mieszkańcom jakie są przyczyny zaistniałej sytuacji.
  5. Problem z dziećmi grającymi w piłkę nożną na osiedlu – organizacja i realizacja akcji naprawienia murawy na boisku na łąkach za osiedlem.
  6. Wybór i zamówienie pilotów do szlabanów dla mieszkańców, dla których system nie działa poprawnie
  7. Dalsze odspojenia tynku w bud. 77. Koordynacja działań po odspojeniu i przeciwdziałanie dalszym.
  8. Przegląd kominiarski drugi termin. Koordynacja pasujących terminów dla mieszkańców.
  9. Akcja propagująca wzięcie udziału w głosowaniu uchwał osiedlowych. Plakaty i ulotki do skrzynek pocztowych.
  10. Asystowanie przy wizji lokalnej PINB w ogrodzie mieszkańca (sprawa namiotu).
  11. Uaktualnianie informacji na stronie www. osiem postów.
  12. Koordynacja prac dekarskich ekipy Pana Krzysztofa Radzymińskiego. Naprawy pokrycia dachu, poprawa obróbek blacharskich w budynku 51, 53, 71, uszkodzone kratki wentylacyjne na dachu bud. 79., realizacja drobnych prac na budynkach 63 i 65.
  13. Próby metod usunięcia plam olejowych z miejsc postojowych – przygotowanie do akcji na osiedlu.
  14. Kontynuacja  kontroli stanu ogrodów i żywopłotów (np.bud. 103 i 47) – ogląd terenu.
  15. Nadzór postępów prac na terenach zielonych (ostateczne rozłożenie reszty kamieni na rabatach)
  16. Bieżąca współpraca z firmą konserwującą. Odpowiedź na zgłaszane usterki dotyczące min. przepalonych lamp w budynkach i na ulicach, nie działających domofonów, dozowników płynu do dezynfekcji. Zamówienia breloków do domofonów.
  17. Serwis nawodnienia, sprawdzenie działania i regulacja całej instalacji. Wymiana dwóch hydroforów oraz poprawa posadowienia zraszaczy – podniesienie ich. Wymiana niedziałających elementów.
  18. Bieżąca korespondencja i kontakty z mieszkańcami. Wyrabianie duplikatów kart. Pozwolenie na montaż drzwiczek balkonowych.
  19. Wymiana cieknącego zaworu ciepłej wody w 39 po zgłoszeniu mieszkańca.
  20. Przeprowadzono wizje lokalne przez inż. Marcina Krysztofika w lokalach 73/3 (odparzony tynk w lokalu), bud.61 – turbowenty stukające – problem usunięty
  21. Kontrola poprawności działania SKD i monitoringu. Kontakt z Eko-Test i Nice ws. zauważonych usterek i niedociągnięć sprzętowych. Poprawa luźnego okablowania po wymianie dysku rejestratora.
  22. Konsultacja planu rewizji w pionie kanalizacyjnym bud.39. Kontakt z inżynierem.
  23. Współpraca z brokerem w sprawie zebrania ofert na ubezpieczenie majątkowe i od odpowiedzialności cywilnej nieruchomości. Wybór ofert – kontynuacja ubezpieczeń w Uniqa.
  24. Koordynacja i rozliczenie wymiany liczników na polewaczkach ogródkowych wg otrzymanych zgłoszeń.
  25. Analiza i wyjaśnienie nieprawidłowości w odczytach liczników indywidualnych, przygotowanie i przeprowadzenie rozliczenia półrocznego zużycia mediów. Przygotowanie materiału do wprowadzenia do programu księgowego.
  26. Wykonanie przeglądu ogólnobudowlanego nieruchomości.
  27. Monity do BPWiK i kontakty z Kierownikiem obsługi klienta w sprawie rozliczenia wody bezpowrotnie zużytej za poprzednie okresy rozliczeniowe. Sprawa w toku.
  28. Przeprowadzono windykację bezpośrednią z Właścicielami lokali, którzy zalegają z opłatą zaliczek na rzecz wspólnoty.
  29. Bieżące kontakty z Właścicielami lokali w sprawach stanu rozrachunków, rozliczeń, wysokości zaliczek, wystawianie zaświadczeń o niezaleganiu.  
  30. Dalsze wdrażanie nowego systemu księgowego do obsługi finansowej wspólnoty.
  31. Kontrola kosztów, płatności, bieżąca rejestracja kosztów i analiza zużycia mediów, księgowanie wyciągów bankowych, faktur.
Poprzedni artykułPojemniki na odpady kuchenneNastępny artykuł ZMIANA PROGRAMU KSIĘGOWEGO DO OBSŁUGI WSPÓLNOTY

Kategorie

  • Aktualności (135)

Archiwa

  • grudzień 2023 (2)
  • listopad 2023 (4)
  • sierpień 2023 (1)
  • lipiec 2023 (2)
  • czerwiec 2023 (1)
  • maj 2023 (1)
  • kwiecień 2023 (4)
  • marzec 2023 (3)
  • grudzień 2022 (6)
  • listopad 2022 (1)
  • październik 2022 (3)
  • wrzesień 2022 (5)
  • sierpień 2022 (4)
  • lipiec 2022 (5)
  • czerwiec 2022 (4)
  • maj 2022 (6)
  • kwiecień 2022 (2)
  • marzec 2022 (1)
  • luty 2022 (1)
  • styczeń 2022 (2)
  • grudzień 2021 (6)
  • listopad 2021 (2)
  • październik 2021 (5)
  • wrzesień 2021 (7)
  • sierpień 2021 (3)
  • lipiec 2021 (8)
  • czerwiec 2021 (2)
  • maj 2021 (8)
  • kwiecień 2021 (6)
  • marzec 2021 (14)
  • luty 2021 (11)
  • styczeń 2021 (3)
  • grudzień 2020 (2)

Ostatnie wpisy

  • 5 letni przegląd instalacji elektrycznych
  • Przegląd wentylacji lokalowych
  • Przegląd wyposażenia ppoż budynków wspólnoty
  • Ważny komunikat Zarządu wspólnoty
  • Biuletyn informacyjny

Ostatnie wpisy

  • 5 letni przegląd instalacji elektrycznych
  • Przegląd wentylacji lokalowych
  • Przegląd wyposażenia ppoż budynków wspólnoty
  • Ważny komunikat Zarządu wspólnoty
  • Biuletyn informacyjny

Dane wspólnoty

ul. Działkowa 55
05-808 Parzniew

NIP: 5342425900
REGON: 141855838

Wspólnota Mieszkaniowa Twój Parzniew - Miasto Ogród
Zdjęcie osiedla wykorzystane na stronie autorstwa Dron Polska - Fotografia