- Stała kontrola wywozu kontenerów na odpady zielone i gabaryty.
- Zamówienie nowych kontenerów do altan śmietnikowych na odpadki kuchenne + akcja informacyjna www.
- Akcja informacyjna dotycząca przerwy w dostawie ciepłej wody na osiedle planowane na 15.08.2021
- Akcja informacyjna (mailing) dotycząca zapychającej się kanalizacji, uświadamiająca mieszkańcom jakie są przyczyny zaistniałej sytuacji.
- Problem z dziećmi grającymi w piłkę nożną na osiedlu – organizacja i realizacja akcji naprawienia murawy na boisku na łąkach za osiedlem.
- Wybór i zamówienie pilotów do szlabanów dla mieszkańców, dla których system nie działa poprawnie
- Dalsze odspojenia tynku w bud. 77. Koordynacja działań po odspojeniu i przeciwdziałanie dalszym.
- Przegląd kominiarski drugi termin. Koordynacja pasujących terminów dla mieszkańców.
- Akcja propagująca wzięcie udziału w głosowaniu uchwał osiedlowych. Plakaty i ulotki do skrzynek pocztowych.
- Asystowanie przy wizji lokalnej PINB w ogrodzie mieszkańca (sprawa namiotu).
- Uaktualnianie informacji na stronie www. osiem postów.
- Koordynacja prac dekarskich ekipy Pana Krzysztofa Radzymińskiego. Naprawy pokrycia dachu, poprawa obróbek blacharskich w budynku 51, 53, 71, uszkodzone kratki wentylacyjne na dachu bud. 79., realizacja drobnych prac na budynkach 63 i 65.
- Próby metod usunięcia plam olejowych z miejsc postojowych – przygotowanie do akcji na osiedlu.
- Kontynuacja kontroli stanu ogrodów i żywopłotów (np.bud. 103 i 47) – ogląd terenu.
- Nadzór postępów prac na terenach zielonych (ostateczne rozłożenie reszty kamieni na rabatach)
- Bieżąca współpraca z firmą konserwującą. Odpowiedź na zgłaszane usterki dotyczące min. przepalonych lamp w budynkach i na ulicach, nie działających domofonów, dozowników płynu do dezynfekcji. Zamówienia breloków do domofonów.
- Serwis nawodnienia, sprawdzenie działania i regulacja całej instalacji. Wymiana dwóch hydroforów oraz poprawa posadowienia zraszaczy – podniesienie ich. Wymiana niedziałających elementów.
- Bieżąca korespondencja i kontakty z mieszkańcami. Wyrabianie duplikatów kart. Pozwolenie na montaż drzwiczek balkonowych.
- Wymiana cieknącego zaworu ciepłej wody w 39 po zgłoszeniu mieszkańca.
- Przeprowadzono wizje lokalne przez inż. Marcina Krysztofika w lokalach 73/3 (odparzony tynk w lokalu), bud.61 – turbowenty stukające – problem usunięty
- Kontrola poprawności działania SKD i monitoringu. Kontakt z Eko-Test i Nice ws. zauważonych usterek i niedociągnięć sprzętowych. Poprawa luźnego okablowania po wymianie dysku rejestratora.
- Konsultacja planu rewizji w pionie kanalizacyjnym bud.39. Kontakt z inżynierem.
- Współpraca z brokerem w sprawie zebrania ofert na ubezpieczenie majątkowe i od odpowiedzialności cywilnej nieruchomości. Wybór ofert – kontynuacja ubezpieczeń w Uniqa.
- Koordynacja i rozliczenie wymiany liczników na polewaczkach ogródkowych wg otrzymanych zgłoszeń.
- Analiza i wyjaśnienie nieprawidłowości w odczytach liczników indywidualnych, przygotowanie i przeprowadzenie rozliczenia półrocznego zużycia mediów. Przygotowanie materiału do wprowadzenia do programu księgowego.
- Wykonanie przeglądu ogólnobudowlanego nieruchomości.
- Monity do BPWiK i kontakty z Kierownikiem obsługi klienta w sprawie rozliczenia wody bezpowrotnie zużytej za poprzednie okresy rozliczeniowe. Sprawa w toku.
- Przeprowadzono windykację bezpośrednią z Właścicielami lokali, którzy zalegają z opłatą zaliczek na rzecz wspólnoty.
- Bieżące kontakty z Właścicielami lokali w sprawach stanu rozrachunków, rozliczeń, wysokości zaliczek, wystawianie zaświadczeń o niezaleganiu.
- Dalsze wdrażanie nowego systemu księgowego do obsługi finansowej wspólnoty.
- Kontrola kosztów, płatności, bieżąca rejestracja kosztów i analiza zużycia mediów, księgowanie wyciągów bankowych, faktur.
Działania Administracji w Lipcu