- Wymiana dwóch rozdzielaczy ciepła dla ciepłej wody użytkowej w węzłach ciepłowniczych w budynkach nr 61 i 83. Wykonawca – firma KRAMAR. Akcja informacyjna o przerwie w dostawie ciepłej wody.
- Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń usterek z bud. 39/10, 45/2, 45/10, 63/1, 81/3, 93/4, 105/9, dokonywanie oględzin ze sporządzeniem protokołów przez inż. budowlanego p. Krysztofika i przygotowywanie wycen napraw przez dekarza p. Radzymińskiego.
- Szkody na szlabanach – kontynuacja obsługi wniosków reklamacyjnych. Kontakty z ubezpieczycielami w celu likwidacji szkód z ubezpieczeń pojazdów.
- Bieżąca współpraca z konserwatorem, usuwanie usterek na osiedlu oraz bieżące reagowanie na zgłoszenia Właścicieli lokali.
- Przegląd urządzeń i instalacji przeciwpożarowej – realizacja zaplanowanego przeglądu.
- Uczestniczenie w próbie przeprowadzenia wizji w ogródku lok. 49/1 przez inspektora PINB. Obiekt nie został udostępniony do oględzin w wyznaczonym terminie. Na Właściciela zostanie nałożona grzywna przez PINB.
- Zamawianie i koordynacja wymiany kontenerów na bio i gabaryty wg. potrzeb.
- Koordynacja rozpoczętej akcji czyszczenia miejsc parkingowych.
- Duplikaty kart postojowych – realizacja zgłoszeń i komunikacja z ochroną.
- Koordynowanie realizacji zleconego czyszczenia separatorów odpadów ropopochodnych, czyszczenie z osadu dennego głównej studni kanalizacji sanitarnej i przepompowni.
- Przeprowadzenie głosowania ws. zwołania zebrania mieszkańców – uchwała nr 10/2021. Obsługa i dystrybucja powiadomień i kart do skrzynek mieszkańców, zakończenie głosowania, sporządzenie protokołu z podliczenia głosów, poinformowanie właścicieli lokali o wynikach głosowania.
- Aktualizacja danych adresowych na tablicach ogłoszeń.
- Wspomożenie akcji zbierania odzieży dla szkoły „Przylądek”. Plakaty informujące o akcji.
- Zamówienie i częściowa wymiana naklejek numerycznych na skrzynki pocztowe.
- Kontrola stawianych instalacji na terenie ogródków przynależnych do lokali. Opiniowanie przez inż. budowlanego i przez Zarząd Wspólnoty,
- Przegląd latarni na osiedlu i oświetlenia w budynkach. Naprawa uszkodzonych opraw, wymiana żarówek w latarniach zewnętrznych.
- Wymiana starych paneli domofonowych ( nieobsługujących „breloków”).
- Przygotowanie materiałów potrzebnych na spotkanie z burmistrzem Brwinowa. Uczestnictwo Zarządu w spotkaniu z Burmistrzem, przekazanie spraw do realizacji.
- Wymiana huśtawki na placu zabaw. Wyszukanie propozycji i alternatyw, zakup huśtawki dla małych dzieci. Montaż (02.11.2021 r.).
- Kontynuacja zbierania głosów za uchwałami – Zbieranie osobiste w godzinach wieczornych. Akcja mailingowa.
- Bieżąca obsługa mieszkańców w sprawach rozrachunków ze wspólnotą, dostępu do dokumentów wspólnoty, wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w opłatach i inne.
- Windykacja należności wobec wspólnoty. Dystrybucja wezwań do zapłaty oraz informacji do właścicieli o odcięciu CW do lokali.
Działania Administracji w październiku