- Kontrola i koordynacja realizacji zamówionych kontenerów na bio odpady i gabaryty.
- Diagnozowanie problemu osiedla z odprowadzaniem deszczówki, analizy innych opcji i dostępnych możliwości odprowadzenia wód.
- Kontakt z BPWiK ws. lokalizacji pierwszej studzienki rozprężnej kanalizacji sanitarnej dla osiedla.
- Problem z oświetleniem zewnętrznym budynków 43, 77, 95, 101 – woda dostająca się do świateł spod elewacji. Poprowadzenie okablowania tak, aby skropliny nie dostawały się do wewnątrz oprawy.
- Pismo do wice burmistrza Sławomira Walendowskiego ws. BPWiK – brak reakcji wodociągów na nasze wnioski o pomniejszenie opłat za dostarczaną brudną wodę w okresie styczeń-luty br.
- Zmiana kodu dla bud 105. Akcja informacyjna.
- Nowy (krzywy) płot w 103 – interwencja. Rozmowa z właścicielką i mieszkanką.
- Próby czyszczenia kostki z plam olejowych – przygotowanie do akcji na osiedlu.
- Plac zabaw – wymiana spróchniałych elementów – belka konstrukcyjna zadaszenia piaskownicy oraz belka konstrukcyjna sieci wspinaczkowej.
- Przygotowania do przeglądu PPOŻ – zbieranie ofert.
- Studzienka w bud 99 – woda podskórna dostająca się przez nieszczelność w przepuście studzienki na poziomie -1. Ustalanie planu działania z inżynierem budowlanym i wykonawcą w celu likwidacji przecieku.
- Kontynuacja prac dekarskich napraw dachów przez firmę p. Krzysztofa Radzymińskiego. Bieżące reakcje na zgłoszenia usterek na dachach związanych z turbo wentami, czy roślinnością porastającą rynny przy balkonach, obróbki blacharskie, oględziny źródeł przecieków.
- Koordynacja wydawania duplikatów kart SKD.
- Pismo do PINB z zapytaniem o podjęte dalsze kroki względem namiotu w ogródku przy rondzie.
- Stała korespondencja z mieszkańcami.
- Koordynacja prac ekipy sprzątającej – podcięcie zasłoniętych roślinnością lamp. Połamana akacja przy rondzie – wiatr wyłamał część korony ponieważ jej podstawa częściowo spróchniała.
- Pomoc w kwestii uzyskania pozwolenia na wykonanie drenażu podmokłego ogródka przy bud. 51.
- Koordynacja prac konserwatora w oparciu o zgłoszenia mieszkańców. Nie działająca furtka przy bud. 45,47. Kody do furtek, zamawianie breloków do domofonów, nie działające dozowniki płynu do dezynfekcji rąk.
- Ciąg dalszy akcji informacyjnej ws. zapychania się kanalizacji – kolportaż plakatów.
- Przekazanie półrocznych rozliczeń mediów, aktywacja nowego programu finansowo-księgowego obsługującego wspólnotę firmy Mieszczanin, przekazanie loginów i haseł do e-kartoteki Właścicielom lokali, korespondencja w sprawie rozliczeń mediów i ogólnych rozrachunków ze wspólnotą.
- Zbieranie głosów w sprawie przyjęcia uchwał wspólnoty. Roznoszenie kart do głosowania dla osób które jeszcze nie oddały swojego głosu, bieżące podliczanie głosów.
Działania Administracji w sierpniu