Szanowni Państwo,
Wraz z wdrożeniem oprogramowania do obsługi wspólnoty firmy MIESZCZANIN otrzymali Państwo dostęp do e-kartoteki. Informacje zawierające instrukcję i dane do logowania przesłane zostały na adresy e-mail, ale również zostały przekazane w formie papierowej do skrzynek pocztowych lokali, w tym wysłane za pośrednictwem Poczty – Polskiej (list zwykły).
Uprzejmie prosimy o sprawdzenie poczty w folderze „spam” oraz ewentualne odblokowanie nadawcy ekartoteka@hm.waw.pl.
Wiadomości przesyłane z adresu ekartoteka@hm.waw.pl są generowane automatycznie, prosimy na nie, nie odpowiadać jednakże nadawcę poczty ustawić jako zaufany.
Jednocześnie zwracamy się z uprzejmą prośbą by na przelewach wskazywać KOD Właściciela (pięciocyfrowy numeryczny kod umieszczany na dokumentach w górnym lewym rogu).
Właścicieli, którzy nie otrzymali e-mailem powyższych informacji, zachęcamy do aktualizowania i podania elektronicznej skrzynki pocztowej, na którą będą przesyłane dokumenty księgowe.
W e-kartotece MIESZCZANIN są widoczne operacje od 1.01.2021 roku, zawierają wszystkie aktualne dane.
Jeśli potrzebują Państwo uzyskać dostęp do danych archiwalnych z 2020 roku (platforma Familoc) lub lat poprzednich (od poprzedniej firmy administrującej – ZARZĄDCA FADROWSKI) proszę o zwrotny kontakt na e-mail.