Szanowni mieszkańcy.
Zdania Państwa na temat nowego systemu szlabanowego na pewno są podzielone. Część z Was ( na szczęście nieduża), miała problemy z przejazdem i opiniom tych osób należy w tym miejscu poświęcić najwięcej uwagi. System ma działać w stu procentach i zadbamy o to.
Jak mogliście Państwo zauważyć, od momentu uruchomienia systemu przy głównej bramie mieliśmy techników i zwiększoną ochronę, która na bieżąco starała się zaradzić pojawiającym się problemom.
Nasze uwagi, które pomogą usprawnić system:
Prosimy osoby, które miały w dniu dzisiejszym problem z przejazdem aby wjeżdżały i wyjeżdżały przez bramę główną. Proszę podjechać do „garbu”, nie przekraczać go i kartę trzymać spokojnie wyciągniętą przed siebie, frontem w kierunku anteny. Nie tyczy się to osób z systemem podgrzewanej przedniej szyby, dla których jedynym rozwiązaniem jest podklejenie karty w miejscu opisanym w wcześniejszym wpisie na stronie.
Osoby, dla których szlabany nie chciały się otworzyć są oczywiście zmuszone na chwilę obecną przejeżdżać j.w. Odnotowujemy każdy taki przypadek, zapisujemy nr kart i przekazujemy te informacje technikom.
Prosimy o zachowanie większego dystansu od pojazdu przy szlabanie tak, aby osoby nie posiadające karty mogły zawrócić.
Prosimy uprzedzać swoich gości o konieczności skierowania się do zatoczki po prawej stronie przed głównym szlabanem w celu nieblokowania przejazdu – ochrona musi mieć czas na zakodowanie „karty gościa”.
Właściciele, którzy jeszcze nie odebrali swoich kart, mogą to zrobić w budynku ochrony, po okazaniu dokumentu tożsamości. Jeżeli przysługuje Państwu więcej kart niż jest to zapisane na liście, będą musieli Państwo skontaktować się z administratorem osiedla w celu wyjaśnienia.
Najemcy mieszkań muszą przesłać administracji upoważnienia od właściciela odbioru kart na adres: maciej.gradkowski@hm.waw.pl
Jeszcze przez chwilę mogą występować trudności, jest to niestety częste przy wdrażaniu nowego systemu. Prosimy o cierpliwość.
Pozdrawiamy
Zarząd osiedla i Administracja