MAJ:
- Kontrola stanu ogrodów i żywopłotów – ogląd terenu, e-mailing indywidualny do Właścicieli lokali ze wskazaniem problemów i nieprawidłowości do usunięcia, kontakty telefoniczne.
- Szkody Nr 03 i 04 – dotyczące szlabanów – zgłoszenie do ubezpieczyciela w celu likwidacji, kompletowanie dokumentów, oświadczeń, kosztów itp.
- Sprawdzenie pionów kanalizacyjnych w bloku 39 na wniosek mieszkańca – sprawdzenie dokumentacji kanalizacji i zasilenia wody oraz wentylacji, wykonanie skanu i przesłanie na e-mail.
- Montaż dodatkowej anteny na wjeździe od ul. Młodości oraz regulacja zasięgu.
- Ustalenia i monitorowanie prac związanych z modernizacją kamer CCTV, wyjaśnianie problemów.
- Malowanie oznaczenia na budynku Nr 103 – przygotowania i realizacja, korespondencja i rozmowy z mieszkańcami.
- Remont placu zabaw – nadzór prac,
- Nadzór prac na terenach zielonych- ustalenia, info na www ( położenie agrowłókniny, ekobordów oraz ułożenie kamieni, nasadzenia, przesadzenia itd.)
- Stałe kontakty z urzędem gminy w sprawie wywozu gabarytów i odpadów zielonych – niemal codzienne powtórzenia zamówień na wymianę kontenerów w ramach opłaty za GOK, kontrola wywozu odpadów.
- Akcja informacyjna dot. wjazdu gości na osiedle, pracy ochrony i poprawnego korzystania z szlabanów.
- Montaż i uruchomienie bramy przesuwnej – nadzór prac, bieżące uzgodnienia.
- Bieżąca współpraca z firmą konserwującą, monitorowanie kwestii zapychania się kanalizacji – udrażnianie kanalizacji w bud.51, bud.57.
- Naklejki na motocykle – zamówienie, programowanie, dystrybucja.
- Dodatkowe karty parkingowe – zamówienie, informacje, programowanie, dystrybucja,
- Miejsca parkingowe dla motocykli – opracowanie graficzne szablonu, zamówienie, zakup farby drogowej, malowanie oznaczeń zgodnie z Uchwałą.
- Przygotowanie i wysłanie pisma do BPWiK w sprawie braku reakcji spółki na wnoszony przez Wspólnotę brak rozliczenia przesyłu brudnej wody oraz brak rozliczenia wody bezpowrotnie zużytej na polewaczkach za II półrocze 2020r.
- Sporządzenie szczegółowego rejestru zużycia energii elektrycznej w części wspólnej – spis zużycia energii z 40 liczników w okresie 12 miesięcy – do analizy zużycia i porównania wyników przed i po wymianie oświetlenia zewnętrznego na LED.
- Wydawanie zaświadczeń dotychczasowym Właścicielom do sprzedaży lokali i rejestracja nowych Właścicieli lokali w systemie.
- Rozpoczęcie wdrażania nowego systemu księgowego Mieszczanin.
- Przeprowadzenie ofertowania na przeglądy ogólnobudowlane, kominiarskie – wybranie firm do realizacji
- Ustalenie, opracowanie i przygotowanie zlecenia na prace remontowe dachów i elementów elewacji – firma -K. Radzymiński.
- Przeprowadzenie akcji wymiany liczników polewaczek ogródkowych – oferta, informacja do mieszkańców, zbieranie zgłoszeń.
- Zakup sondy do głównej przepompowni kanalizacji bytowej, kontakt z firmą w celu naprawy poprzednich sond.
- Bieżąca korespondencja i kontakty z mieszkańcami –przygotowanie korespondencji w sprawie reklamacji zużycia wody.
- Wyjaśnienia dla mieszkańca w sprawie wysokości zaliczki z analizą zużycia wody i wynikowo kosztów śmieci.
- Przygotowanie odpowiedzi na pismo Właścicieli lokalu w sprawie przecieków z dachu z jednoczesną organizacją wykonania prac zaplanowanych przez inspektora budowlanego z dekarzem.
- Bieżąca windykacja należności od Właścicieli lokali.
- Przygotowanie i wysłanie zgłoszenia do PINB w sprawie nielegalnego montażu namiotu, PINB ustalił termin oględzin na dzień 1.07.2021.
- Spotkanie i ustalenia warunków w sprawie przygotowania oferty na panele fotowoltaiczne na budynkach, przesłanie oferty z wyliczeniami kosztów i rentowności inwestycji do Zarządu.
- Spotkania z firmami remontowymi w sprawie remontu klatek.
- Informacje mailingowe w sprawie głosowania uchwał, bieżąca rejestracja otrzymywanych kart z głosami.
CZERWIEC:
- Usunięcie nadwyżki odpadów zielonych – dwa kontenery 11m³. W związku prowadzonymi wiosennymi porządkami i regulacją roślinności na osiedlu, otrzymaliśmy nadwyżkę odpadów zielonych, których wywozu zakontraktowane kontenery z gminy nie były w stanie pokryć i byliśmy zmuszeni skorzystać z usług firmy zewnętrznej. Stała kontrola wywozu kontenerów na odpady zielone i gabaryty.
- Naprawa sond do przepompowni – 3 sondy zostały oddane do kalibracji.
- Kontrola parkowania motocykli.
- Problem z dziećmi grającymi w piłkę nożną na osiedlu – niszczenie zieleni i płotków w ogródkach szukanie sprawczy szkody ogrodzenia przy bud. Nr 69.
- SKD – propozycja rozwiązania problemu mieszkańców, którzy mają problem z dostaniem się na teren osiedla, spowodowane specyfiką (ekranowanie sygnału) posiadanych aut.
- Koordynacja wydawania duplikatów kart parkingowych.
- Koordynacja wymiany liczników polewaczek.
- Przegląd kominiarski, akcja informacyjna na maile i w budynkach.
- Osobiste zbieranie głosów, wydawanie kart do głosowania i rejestracja nowych głosów przez ADM
- Zakup plandeki do piaskownicy. Potrzeba zasłonięcia piasku przed załatwiającymi się w nim zwierzętami.
- Uaktualnianie informacji na stronie www.
- Próby kontaktu z BPWiK, liczne telefony i rozmowy z kancelarią w celu umówienia spotkania z prezesem. Na chwilę obecną nieskuteczne. BPWiK ignoruje nasze prośby o ustalenie daty spotkania oraz odpowiedzi na nurtujące Wspólnotę pytania i problemy.
- Niskie ciśnienie wody, informacja dla mieszkańców i kontakt z BPWiK w tej sprawie. Powodem było wzmożone użytkowanie wody w związku z pierwszymi dniami utrzymujących się wysokich temperatur.
- Weryfikacja i wymiana nie działających żarówek na latarniach.
- Zatkany pion kanalizacyjny w bud.nr 39, akcja informacyjna dla mieszkańców budynku. Interwencja w związku z przedłużającym się czasem usunięcia awarii spowodowane problemem z otrzymaniem zgody mieszkańca na udrożnienie pionu z jego mieszkania.
- Awaria klimatyzatora, wymiana dysku. Doszło do zapchania się przewodu odprowadzającego skropliny wody, w wyniku czego została zalana szafa z rejestratorami obrazu z monitoringu co w konsekwencji spowodowało zniszczenie jednego z dysków twardych.
- Podłączenie UPS pod rejestratory SKD.
- Kontynuacja kontroli stanu ogrodów i żywopłotów – ogląd terenu.
- Nadzór postępów prac na terenach zielonych (położenie agrowłókniny, ekobordów oraz ułożenie kamieni, itd.)
- Bieżąca współpraca z firmą konserwującą. Odpowiedź na zgłaszane usterki dotyczące min. przepalonych lamp w budynkach i na ulicach, nie działających domofonów, dozowników płynu do dezynfekcji.
- Odspojony w paru miejscach tynk na korytarzu bud. 77. Powiadomiony inżynier budowlany stwierdził drobną nieszczelność w przewodzie CO.
- Dalsze wdrażanie systemu księgowego Mieszczanin.
- Ustalenie, opracowanie i przygotowanie zlecenia na prace remontowe dachów i elementów elewacji –z firmą K. Radzymiński.
- Dostarczenie planów instalacji wodnej i elektrycznej dla lokatora w budynku 35.
- Bieżąca korespondencja i kontakty z mieszkańcami.
- Półroczne odczyty indywidualnych liczników do rozliczenia mediów.