Szanowni mieszkańcy,
W dniu dzisiejszym (18.02.2021) odbyło się spotkanie Zarządu Osiedla z pracownikami BPWiK w celu omówienia kwestii awarii, która miała miejsce w styczniu br.
Wnieśliśmy o umorzenie należności za dwa tygodnie dostarczania nam brudnej wody (1900m3), oraz za oczyszczenie poprzez przepłukanie całej sieci, które nas czeka (ok 65m3). BPWiK przyjęło nasze roszczenia. W przyszłym tygodniu czeka nas kolejne spotkanie, tym razem z prezesem, Panem Wiesławem Urbańskim, z którym omówimy warunki na których to umorzenie zostanie zrealizowane.
Ponad to wyraziliśmy nasze głębokie niezadowolenie z powodu braku informacji ze strony BPWiK, mimo usilnych próśb telefonicznych i mailowych, jakie składaliśmy podczas trwania awarii. Otrzymaliśmy zapewnienie, że w przypadku kolejnej awarii, będziemy lepiej „zaopiekowani” pod względem informacyjnym.
Będziemy informowali Państwa na bieżąco z postępów naszych negocjacji.
Pozdrawiamy,
Zarząd i Administracja.