1.Omawiano bieżące problemy z wjazdem/ wyjazdem na/teren osiedla . Zaproponowano zweryfikowanie działania naklejek zamiast kart (dla pojazdów, które maja problemy z wjazdem) oraz rozważano przesunięcie anteny na głównym wjeździe przed szlaban wjazdowy.
Uwaga techniczna: w przypadku awarii szlabanu (tak jak miało to miejsce w lutym) powinna być wystawiona blokada przez ochroniarzy – aby nie korzystać z wjazdu/szlabanu – w którym ramię jest uszkodzone – grozi niebezpieczeństwem wypadnięcia.
Generalnie w 99% przypadków system działa (szybciej lub wolniej) – zgłoszono nie działanie około 10 kart.
2. ADM przedstawił informacje na temat ofert cenowych dotyczących audytu.
3. Spotkania z BPWiK i Burmistrzem Gminy Brwinów.
ADM – próby skontaktowania się zarówno telefoniczne jak i maliowe z BPWiK nie przynoszą rezultatu. Będą kolejne (ostatnia próba – nieudana w piątek 05.03.2021), dalej brak odzewu.
Z Burmistrze Brwinowa spotkania online: 12.03.2021 r. o godz. 9.00
4.Sprawa ukształtowania spadku terenu na pasie pomiędzy ul. Działkową a osiedlem – administrator osiedla podczas rozmowy telefonicznej z Wydziałem Realizacji Inwestycji, otrzymał informację, że sprawa została już zgłoszona do realizacji.
5. Omawiano zagospodarowanie terenu pomiędzy naszym osiedlem a ul. Działkową . Teren ten należy w dalszym ciągu firmy Agro-man i znajduje się w granicach administracyjnych gminy Brwinów.
Rada i mieszkańcy zgłaszają uwagi co do obecnego fatalnego stanu tego pasa ziemi uniemożliwiającego wygodne przejście na drugą stronę ulicy. Podjęte zostaną działania w tym zakresie aby uzyskać zgodę od Firmy Agro-man na wykonanie takiego przejścia. Ewentualna realizacja będzie możliwa dopiero po zakończeniu prac związanych ze spadkiem terenu. Zaproponowano, aby wycenić materiały i usługę na przygotowanie chodnika – tak aby w przyszłości podjąć decyzję o ewentualnym wykonaniu.
6. Rada osiedla zobowiązała Zarząd do przedstawienia informacji o aktualnym stanie sprawy sądowej z Agro-manem.
7. Place zabaw.
– Ankieta dot. placów zabaw – Ustalono aby zakończyć jej układanie i niezwłoczne jej przekazanie mieszkańcom pod głosowanie.
– Do 15 marca ADM oczekuje na złożenie oferty na naprawę zabawek na istniejącym placu zabaw.
8. Omawiano kwestie związane z terenami zielonymi.
– Zarząd poinformował, że w dniu 2 marca br. podczas spotkania z firmą sprzątającą i ADM ustalono, że w marcu zostaną przycięte drzewa, krzewy i żywopłoty na terenie części wspólnej.
– Ponadto ADM roześle do właścicieli ogródków informację o możliwości odpłatnego przycięcia drzew i krzewów w ich ogródkach przez pracowników firmy sprzątającej, (oczywiście po godzinach służbowych), po uprzednim zgłoszeniu do właściciela firmy sprzątającej.
– Dyskusji poddana była możliwość zatrudnienia ogrodnika na osobna umowę. Ewentualna decyzja w tej sprawie musi być poprzedzona analizą kosztów(ADM).
9. Rada zwróciła uwagę (pomimo starań firmy sprzątającej i posiadanego specjalistycznego sprzętu) na słabą jakość odśnieżania a szczególnie usuwania oblodzonych miejsc na chodnikach i drogach osiedla. Uwagi zostaną przekazane firmie.