Szanowni Państwo,
Zapraszamy do korzystania z aplikacji do zgłaszania problemów oraz usterek QRmaint.
Jest to uniwersalny i elastyczny program, który służy do zarządzania zgłoszeniami oraz ewidencją zdarzeń. Celem programu jest usprawnienie komunikacji, uporządkowanie wszystkich działa oraz podniesienie efektywności komunikacji.
System jest dostarczony przez firmę QRmaint i od kilku lat z powodzeniem funkcjonuję na rynku szczególnie w segmencie dużych firm.
Poniżej najważniejsze informacje na temat aplikacji a także opis procesu zgłaszania usterek:
Sercem rozwiązania są spersonalizowane QRcody, dzięki którym w szybki sposób możemy zidentyfikować miejsce wystąpienia problemu lub awarii. W wejściach do budynków oraz w furtkach wejściowych na osiedle rozmieszczone są naklejki informujące o możliwości zgłoszenia do nas problemu lub usterki.
Poniżej przykładowa naklejka
Naklejki są powiązane z systemem zgłoszeniowym służącym do ewidencji zdarzeń.
Jeżeli chcą Państwo zgłosić jakiś problem lub usterkę wystarczy skierować aparat swojego smartfonu lub program służący do czytania kodów na qrcode widoczny na naklejce. Zostaną Państwo przekierowani do formularza kontaktowego.
W formularzu obligatoryjnie należy opisać problem lub usterkę (w miarę możliwości dodać zdjęcie), wpisać numer kontaktowy oraz zaznaczyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Można dodatkowo uzupełnić swoje imię i nazwisko oraz adres mailowy.
Jeżeli uzupełnią Państwo formularz o swój adres mailowy będą Państwo otrzymywać powiadomienia mailowe o każdorazowej zmianie status Państwa zgłoszenia oraz o zamknięciu zadania. Będą mogli Państwo również dodawać swoje komentarze.
Po zweryfikowaniu zgłoszenia nastąpi proces realizacji usterki. Jeżeli w trakcie realizacji usunięcia usterki pojawi się potrzeba doprecyzowania lub będą dodatkowe pytania ze strony np. konserwatora możemy kontaktować się z Państwem na podane w zgłoszeniu dane kontaktowe.
Po zakończeniu realizacji zadania (jeżeli w zgłoszeniu zostanie podany adres mailowy) zostaną Państwo poinformowani mailowo.
Alternatywnie jeżeli ktoś z Państwa zdecyduję się na zainstalowanie darmowej aplikacji QRmaint będzie mógł śledzić swoją sprawę bezpośrednio w aplikacji na telefonie.
Aplikację można pobrać ze sklepów Google Play oraz App Store
W takim wypadku prosimy wcześniej o kontakt z biurem lub administratorem w celu założenia dla Państwa konta w systemie o czym z poinformujemy Państwa mailem (zaproszenie z danymi do logowania)
Zespół Lemmonhouse